Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Raczki
Menu góra
Strona startowa Załatwianie spraw Wykaz spraw Zgłoszenie zamiaru dokonania usunięcia drzew rosnących na terenie nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych i usuwanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Zgłoszenie zamiaru dokonania usunięcia drzew rosnących na terenie nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych i usuwanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej, bieżące, menu 340 - BIP - Urząd Gminy Raczki”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Zgłoszenie zamiaru dokonania usunięcia drzew rosnących na terenie nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych i usuwanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej

Zgłoszenie zamiaru dokonania usunięcia drzew rosnących na terenie nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych i usuwanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej

Sprawa:

Zgłoszenie zamiaru dokonania usunięcia drzew rosnących na terenie nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych i usuwanych na cele niezwiązane z prowadzeniem działalności gospodarczej

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Raczki, Plac Kościuszki 14, pok. Nr 12

 tel. (87) 5682325

Komórka odpowiedzialna:

 

Stanowisko do spraw targowisk, współpracy z organizacjami pozarządowymi i ochrony przeciwpożarowej

Wymagane dokumenty:

 Wniosek: wzór

 

Dokument powinien zawierać podstawowe informacje, takie jak:

  • imię i nazwisko,
  • oznaczenie nieruchomości, na której ma być dokonana wycinka,
  • rysunek lub mapka z zaznaczonym na nieruchomości drzewem do usunięcia.

Opłaty:

Zgłoszenie zamiaru usunięcia drzewa zwolnione jest z opłaty skarbowej.

Termin załatwienia sprawy:

Po dostarczeniu zgłoszenia (osobiście, listownie lub przez ,epuap) w ciągu 21 dni urzędnik odwiedzi nieruchomość, aby upewnić się, że drzewo wskazane w zgłoszeniu nadaje się do wycinki.

 

Po wizycie urząd ma 14 dni na wyrażenie sprzeciwu – jeżeli tego nie zrobi, wnioskujący może wyciąć drzewo.

Uwagi:

 brak

Metryka

sporządzono
2023-11-08 przez Monika Szyperek
udostępniono
2023-11-08 09:29 przez Zalewski Mariusz
zmodyfikowano
2023-11-08 09:35 przez Zalewski Mariusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
191
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.